Administratief medewerker Planning

Gezonder
Productiever
Creatiever

Administratief medewerker Planning

Hydrozorg Interieurbeplanting is de totaalleverancier in de groene sector. Op dit moment onderhouden wij 50.000 plantenbakken door heel Nederland en België. We houden niet zo van namedropping, maar zijn wel trots dat we onder andere deze klanten al jaren mogen voorzien van het mooiste groen; Jumbo Supermarkten, Netflix, Boskalis, Nike, Shell, CBRE, Rituals, UMC Utrecht.

Naast het onderhouden van interieurbeplanting houden we ons ook dagelijks bezig met het ontwerpen en leveren van interieurbeplanting en decoratie. Ons aanbod is zeer breed, waardoor wij op elke locatie een passende groenplan kunnen realiseren. Dit doen we al meer dan 25 jaar.

Ter versterking van ons dynamische team zijn wij nu op zoek naar enthousiaste administratief medewerker planning!

 

De functie in het kort

Als Administratief Medewerker Planning ben je samen met de Manager Service verantwoordelijk voor de algehele routeplanning.  Jij neemt veelal de administratieve taken van de afdeling voor jouw rekening, maar je bent ook het eerste aanspreekpunt voor de afdeling, zowel intern en extern, voor vragen over de routes, kwaliteitsklachten en wijzigingen. Zeker voor de onderhoudsmedewerkers ben je ontzettend van belang, jij bent hun aanspreekpunt op kantoor als ze vragen hebben. Daarbij vertrouwen ze op jou; dat je snel en accuraat reageert en dingen voor hen wil regelen. Daarnaast noemen we nogal eens gekscherend dat dit een functie is met HydroNAzorg, dus het is van belang dat je een tof vindt om mensen te helpen en naar hen te luisteren.

Jij bent verantwoordelijk voor het (tijdig) beantwoorden van vragen van collega's en klanten, het versturen van aanmeldingen, het inplannen van werkbonnen en het beheren van de mailbox. Het is een functie waarin je voor veel mensen van groot belang bent, alle collega's op de weg zijn (deels) van jou afhankelijk. 

Je werkt op de afdeling service, hier werk je vooral veel samen met de Manager Service. staat nauw in contact met de 3 teamleiders van de servicemedewerkers. Daarnaast heb je ook regelmatig direct contact met de servicemedewerkers die door het hele land werkzaam zijn. 

 

Wat zijn mijn taken?

  • Het tijdig beantwoorden van vragen van collega's per mail/Whatsapp/in Teams en telefonisch. 
  • Het beheren van de gedeelde mail inbox
  • Het inplannen van de werkbonnen in Outsmart, bij wijzigingen in de planning werk je deze bij. 
  • Te woord staan van klanten, zowel telefonisch als per mail.
  • Het in behandeling nemen van klachten, deze communiceer je op de juiste manier met de betreffende collega (en teamleider)
  • Het administratief verwerken van wijzigingen in de routes en in de klantgegevens. 
  • Verwerken van verlofdagen en vakanties.
  • Klanten van jaarplanningen voorzien. 
  • Verrichten van diverse administratieve en andere voorkomende werkzaamheden.

 

Wat zien we graag bij je? 

  • (Minimaal) MBO werk- en/of denkniveau.
  • Je bent full-time beschikbaar voor deze functie.
  • Overzichtelijk en gestructureerd kunnen werken.
  • Probleemoplossend/creatief denkvermogen hebben.
  • Je bent sociaal en collegiaal, een teamspeler die ook collega’s aan het werk kan zetten en motiveren.
  • Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Goede kennis van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Ervaring met- en kennis van Microsoft Office.
  • Ervaring met geautomatiseerde systemen: Exact, Outsmart is een pré

 

En wat bieden wij?

  • Veel vrijheid in het uitvoeren van je werkzaamheden en je eigen ontwikkeling
  • Een afwisselende en uitdagende functie binnen een dynamische organisatie. 
  • Een marktconform salaris met een goede CAO (hoveniers CAO) 
  • 25 vakantiedagen per jaar (bij een fulltime dienstverband)
  • Een fulltime functie (37 uur per week), parttime is bespreekbaar. 
  • Een ontzettend gezellig team, we nemen ons werk serieus, maar de werksfeer is zeer informeel.
  • We benutten ieders talenten graag en vinden de ontwikkeling van iemands sterktes belangrijk. Daarom zijn er ook mogelijkheden  om extra trainingen en cursussen te volgen om deze te ontwikkelen.  

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Ben jij een echte aanpakker met een flinke dosis doorzettingsvermogen en werk jij graag in een gezellig team met no-nonsens mentaliteit? Wacht dan niet langer en solliciteer direct!

 Stuur je CV + motivatiebrief naar valerie@hydrozorg.nl

Get your green done slogan